Sema68 maşallah maşallah maşallah 😍😍😍 bende pkoydum 5 tanecik toplanmıştı daha fazla bekleniyordu bende daha fazla bekliyordum doktorum önemli olan kalitesi hiç canını sıkma demişti 3 tanesi 5. Güne gelmişti nasip değilmiş olmadı tüp bebekten 6 ay sonra kendiliğinden oldu 🥹 rabbim daha fazla aratmadan uğraştırmadan kendi haznesinden versin inşallah 🥰🤲🏻