Herkese merhaba
Ara ara bu konuyla ilgili başlık acıyorum. 34 haftalik hamileyim. Bebegimin kafa çapında 1 haftalik gerilik vardı. Detayli ultrasonda ve fetal dna testinde bir problem çıkmadı. Doktorumda kafa cevresi haftasiyla uyumlu olduğu için bir problem oldugunu dusunmedigini söyledi. Bugünkü kontrolde ise artık kafa çapı ile ilgili bir endisemizin olmamasi gerektigini o 1 haftalik geriligin yapısal oldugunu kafa yapı şekliyle ilgili oldugunu söyledi. Hatta mm’lik bir fark. Doğduğunda gözle görülür bir fark bile olmicak anlamicaksin falan dedi. Cikarken verdiğim kağıtta ise kafa capi 2 hafta geriden gözüküyordu. Bir problem olsa söylerdi diye düşünüyorum. Yani dönüp sorduğumda ilk olctugum bu son olctugumu kaydetmedim dedi ama doktor bugun dalgin gibiydi. Gözünden kaçmış olabilir mi diye dusunmeden edemiyorum. Yani hep 1 hafta olan geriligin 2 haftaya çıktığını farketmemis olabilir mi. Anlicaginiz kafayı yedim. Hayatımda ilk defa bu kadar korkularimi kontrol edemiyorum galiba. Acabalar beynimi yiyip bitiriyor. Cevremdeki kişiler beni rahatlatmak için konusuyor diye düşünüp guvenemiyorum. O yüzden dışarıdan birilerinin yorumuna ihtiyacim var.