Sydipk92 ben yaptırmadım açlık tokluk şekerime bakıldı ve onunla anlaşıldı. Kendi kendinizin doktoru olacaksanız, yediginize ictiginize dikkat edecekseniz tabiki doktorları da uzmanları da es geçin, nihayetinde onlar da sizin ve bebeginizin saglıgını riske atmak istemiyorlar. Siz soru sordunuz, bende cevabını yazdım. Mantıklı her insan glükozla baklavanın etkisinin aynı hızda olmadıgını bilir zaten, burda kasıntılık yapan ben degilim. Siz yaptırmayıp pisman olmayabilirsiniz, baskası yaptırmadı diye daha kalıcı sorunlar ortaya çıkar, böyle birşeyin sorumlulugunu tabiki doktor almayacak.