MamaNur Kızlar selam 5 haftalık gebeyim . Karnım 6 aylık gibi ne yesem içsem böyle oluyor kabızım , gaz sorunumda olduğunu hissetmiyorum . Başına böyle bir şey gelen var mı
Papatyahanimm MamaNur benim de oyleydi afedersim kabizlik gidince ve gaz kismi gidince siskinlik gitti
Cananpekfe MamaNur adet olmadığın için şişkinlik vs oluyor . Sonradan düzeliyor .. 26 haftadayım şimdi
EsAl- Benimde öyleydi 6 aylık arkadaşım vardı onun gibi göbeğim vardı. Doktorum 3 ay a kadar normal takılma sonrasında inecektir dedi. Şu an 3 aylığım o şişkinlik yok gerçekten.
A_svgn MamaNur inanın bende aynı durumdayım ne yesem davul gibi oluyorum ve çok rahatsız ediyor bazen oturamıyorum bile şişkinliğinden anlayamadım