35ilknur35 Bebeğimin göbek bağı 2 gün önce düştü o zaman da kanlı bir şekilde düşmüştü sonra kanama olmadı bugünde duş aldırdım tekrar çok az bir kan vardı göbeğinde bu normal mi başına gelen yada bilen var mı acaba