afyonluanne03 36 haftalık hamileyim 2750 kilosu 😔Bugün akşam 5ten bu yana suyum geliyor. Açıklık hiç yok. Sancım çok az var. Ciğer geliştirici vurdular. Sabah yine vurcaklar. Suyu çok szalırsa sıkıntı olur mu. Yaşayan var mı bu durumu. Çok korkuyorum.
babyface_ afyonluanne03 haftasi afyonluanne03 haftası kilosu çok güzel benim 33 haftalik ve ciğer gelistirici oldum erken doğum riskim var hiç korkmayin
Hizligonzales afyonluanne03 suyu cok azalma durumunda muhtemelen dogumu baslatirlar yada sezeryana alirlar ama korkmayin Allahin izniyle bı sıkıntı yasamazsiniz kilosu guzel haftanizda cok erken degil
afyonluanne03 babyface_ Allah yardımcınız olsun sizinde inşallah sağlıklı sıhhatli alırız bebeklerimizi kucağımıza
afyonluanne03 Hizligonzales teşekkür ederim inşallah sadece nst kontrolü yapıyor ebe. Yarın bir şekilde olur doğumun dedi
esraEb afyonluanne03 ayyy benim bebeğim de erkek ve aşağıda duruyor erken doğum riskim var benim de 😞 erkek bebekler de bu sorun oluyro genelde. Sağlıcakla dünyaya gelsinler inşallah 🙏
afyonluanne03 esraEb Allah yardımcınız olsun hayırlı sağlıklı şekilde dünyaya gelsinler inşallah bekler gününü sizinki