HButun Merhabalar, gebelik şekeri olan gebeler kaçıncı haftalarda doğum yaptınız sezeryan ile ? 37 de doğuma giren var mı ? Bebeğinizin kilosu nasıldı ? Ciğer gelişimi iyi miydi ?
Aysedugme HButun benim şekerim var doktor 38 in sonuna doğru alırım 37 de almam asla şekeri olanlarda dedi ciğer gelişimi için riske girmeye gerek yok dedi perinatolog takipliyim bu arada doğumumu da o yapacak 38+6 ya gün verdi