Aksa_korkmaz Nida39 2 hafta geride veya önde olması sorun değil normal demişti benim doktorum, 2 haftadan fazlaysa eğer gözetim de tutuyoruz her ihtimale karşı dedi.
Ysn Nida39 duzeledebilir duzelmeyedebilir benim duzelmemisti ama benim olayım çok farkliydi 2 haftaya kadar normal sayıyolar
Aksa_korkmaz Nida39 bi şey olacağından mı bilmiyorum sadece gözetimde tutuyoruz demişti. Bizim ilerideydi o yüzden geride olanın bilgisini tam olarak vermedi bende bu kadarını biliyorum canım
Ysn Nida39 plasenta filan incelendi mi sigara içtiginizi doktora söylediniz mi bilse iyi olurdu coraspin balık hapı önerdi mi
Ysn Nida39 Evet ama en baştan içtiginizi belirtmeniz gerekirdi ona gore bi inceleme yapardı damarlara plasentaya bakardı sigara kaynaklı mi başka bi sebep mi diye