Kızlar merhaba 8 aylık hamileyim önceden yoktu yeni farkettim iç kenarda sanki sivilce kan toplamış gibi ele gelen siyah bişey var ellemedikçe ağrımıyor arada kaşınıyor biraz bırkaladım ama bi iltihap felan çıkmadı kafama takıldı şimdi sebepsiz yere randevum 7 temmuzda o yüzden bi doktora gidemedim randevu da yok zaten Google’dan bakınca sağolsun bütün kötü durumlar çıkıyor kanser vs gibi başına gelen var mı gidene kadar fikir edineyim