Aynı şey için bende soru sordum 😥 malesef geçmedi bende 2 aylık hamileyim . Bugun kadın doğum acile gittim antibiyotik iğne verdiler agumentın sana eziyet cektirir dedi doktor. Ne sirke ne limon ne ıhlamur ne buhar yapmadığım kalmadı bademciklerim bembeyaz enfeksiyon içinde 😥😥 inşallah iğneler fayda eder ama korkuyorum biryandanda bebeme birsey olacak dıye