Lindam06 İğneyi bilmiyorum ama geçen hafta 1 hafta hastanede yatıp damardan antibiyotik yedim, doktor bebeğe zarar vercek birşey vermeyiz dedi ilaç değil ama enfeksiyon daha çok etkiler dedi 1 hafta oldu çıkalı çok şükür bebeğim iyi.. Yurt dısındayım bu arada burdada gerçekten antibiyotik yiyen çok hamile var içini ferah tut doktorun hamile olduğunu bilerek verdiyse birşey olmaz Allahın izniyle..