Eşim babasinin ismini koymak istiyor bebeğe ikinci isim olarak ama kayinbabamin ismi de hiç güzel değil ben istediğim ismi koyacam ama eşim de yanına babamın ismi de olsun çağırırken gene senin koydugun isimle çağırırız diyor pek içimden gelmiyor ama eşimi de kırmak istemiyorum aynı durumda olan varmı