sng06 Kızlar 5+2 oldum bugün.her gebe progestan ya da duphaston kullanmak zorunda mı benim az az kasık ağrım çok değil,az bulantım ve biraz akıntım var beyaz.doktorum da vermedi
Hnd3535 sng06 yani her gebe kullanacak diye bişey yok. Düşük riskiniz yoksa daha önce düşüğünüz yoksa kanamanız lekelenmeniz yoksa neden kullanasanız ki
_emineyavuz sng06 doktorunuz vermediyse kimsenin söylemiyle ilaç kullanmayın derim başlarda kaşık ağrısı çok normal aynı şekilde bulantı da ben 20haftalik hamileyim hala devam ediyor bulantılarım ve istifarlarim
Drnzgn sng06 ben ilk hamileligimin son aylarında kullanmıştım doktorunuz kaşık agrin olduğu için bebek te çok küçük olduğu için önlem amaçlı vermiştir