aleyna82 hamileliğimin başından beri gidiyorum devlet Hastanesi’ne ultrason la bakıyor kontrole gidince bana çeviriyor bende izliyorum. Ve kalp atışını muhakkak dinletiyor her defasında. Ve resmini de veriyor yani en fazla üç tane verdi bugüne kadar bazen bir tane bazen iki tane bazen üç tane veriyor . Ama veriyor .ve senin sorduklarinin hepsini yapıyor bizim burdakiler İskenderun Hatay bu arada. Cinsiyeti de söyledi mesela 12 haftalıktim net değil fazla ama yüzde 7o kız dedi ve kız bebeğim değişmedi gorduu direk söyledi. Doktorumdan çok memnunum ya. Ve ultrason dan sonra da bütün bilgileri bana aktarır sorularımı sorarım cevaplar beni gönderir. her yer aynı değil bence devlet ve özel diye ayırt etmemek gerek. Küçük görümcem İskenderun’da özele gidiyordu doktoru hiç bir bilgi vermiyor soru sorma ya izin vermiyor kendi konusup direk gönderiyordu. Mersin’e gittim orda özele gitmem gerekiyordu kontrole gittim devletteki doktorumu Aratmadı oda çok ilgiliydi sağolsun. Demek istediğim her doktor ilgili davranmıyor çoğu başından savuyor resmen