Selam kızlar🌸
5+4 haftalık hamileyim, 4 gün önce keseyi gördük çok şükür🙏🏻 Bazen kasık ağrım oluyordu ve doktorum Duphaston yazdı, hem ağrıyı geçirir hem de düşük riskini azaltır demişti.
Ama dünden beri sadece sağ kasığımda ve sağ bacağımda ağrı var😔 keseyi sağ yumurtalıkta gördük o yüzden tedirgin oldum, bu durumu yaşayan var mı aranızda?