kardeleng Dün ağrı şikayetiyle hastaneye gittim alttan muayene edildi 1parmak açıklık var hemen yatış dendi kabul etmedik esenler devlete gittik.Orada da alttan muayene yapıldı açıklık yokmuş ama küçük sancılar çıktı.35+4 haftalık olunca prematüre bebek diye başka hastaneye gidin dediler.Gop hastanesine gittik orada da nst’de sancı çıktı ama ultrason muayenesinde açıklık yokmuş.Anlamadım ben şimdi açıklık kapananilen bir şey mi?
Deletedmom434 kardeleng kapanabilen birşey değil benim de 2 cm açıklığım vardı 1 hafta öyle gezdim hiç kapanmadı
Birsenvergili kardeleng kapanabilen birşey olsa 35+6 haftadan beri 2cm açıklık ile geziyorum 38+4 oldum hala öyle
kardeleng Deletedmom434 Birsenvergili cigdemcanruh vallahi ben de anlamadım ki biri diyor açıklık var biri diyor yok.