Merhabalar sevgili anneler ikinci gebeliğim Pazartesi hastane randevum var öncesinde test yaptım beklenmeyen bir gebelik bişey danışmak istiyorum şimdi ben ilkinde zorunlu sezeryan oldum şuan oğlum 2 yaşında ikincisinde normal doğum olma imkanım oluyor mu yapıyorlar mı yoksa yinemi sezeryan olmak zorunda