Merhaba kızlar Perşembe günü hastaneye gittim 15+4 doktora cinsiyeti sordum erkek dedi emin misiniz dedim kendi cinsiyetim kadar eminim dedi ama burada herkes ultrason kağıdına bakınca tarih soranlar dahil olmak üzere herkese kız diyor sizce değişir mi biraz daha beklemeli miyim? Ve şöyle bir ayrıntıyı söylim doktor karnıma 15 saniye filan bakıp bu cümleyi kurdu sizce doğru görmüşmüdür?