22 haziran günü çatı muaynesi için doktora gittim, doğum şeklimiz belli olacaktı , Daha önce rahim ağzı kısalığından dolayı hastanede yattım evde yatmaya devam ettim 38 hafta olduğunda muayene olmak için gittik fakat rahim ağzım çok kısalmış neredeyse yok denilecek kadar kısalmış bebeğimin kafası aşağıya inmiş ve su keseside her an patlayabilir dedi alttan muayene ettiğinde senin çatın dar normal doğuramazsın dedi ki bende normal doğumdan korkuyordum ilk hamileliğim hastanede yatarken doğum yapanların seslerini duydum günlerce doğumhane yanındaydı odam bu sebeple sezeryan istiyordum birde çatım dar olunca sezeryan ile alalım dedi doktor,ama benim acı eşiğim olmadığı için sezeryandan bile korkmaya başlamıştım tansiyonum yükseldi doğuma gireceğim zaman zaten direk alalım demişti doktor şaşırmıştım artık yapacak birşey yoktu eninde sonunda doğum gerçekleşecekti ve gerçekleşti hiç korktuğum gibi değilmiş hiç hissetmiyorsun bile yarım saat 45 dk cıkıyorsun ve şükürler olsun narkoz etkisinde kalan biri değilmişim onuda öğrenmiş oldum direk ayaklandım yürüdüm gazımı çıkardım ve tanurvu olduk bebeğimde gayet sağlıklı şükürler olsun sadece 3 gün falan ağrı çekiyorsunuz birde göğüslerinize dikkat edin kızlar çatlamasınlar benim çatladı ve sezeryanın acısının 10 katı diyebilirim acısı 🤦🏻♀️🌸🌸🌸🌸