dd-m44 Bundan iki hafta önce ful sancı çektim ve her an gelecek diye endişe ettim şuan son 4 günüm kaldı ama ne sancı ne birşey var sadece beyaz akıntım oluyor benim gibi olan var mı 😴
Dilekata123 dd-m44 ben 32 de yalancı sancıları çektim 36 da bıçak gibi kesildi doktorum başta ilişki yasaktı riskli gebeliğim olduğu icin izin verdi korkarakta olsa ilişki yaşadım kahverengi lekem geldi sonra nişan geldi 39+1 de doğurdum 🌸
Esoesesma dd-m44 aynı durumdayız ama benim sürekli ağrım var 3 haftadır ama açılmam olmuyor bugün 39+5 günlük olduk ama gelesi yok oğluşun . 😅