irem01 beklenen adetim düzensiz olduğu için muhtemelen 1 Temmuz ya da 4 Temmuz gibi olacak uygulamada görünen o yani, 4 gün önce 2.57ydi beta hcg değerim. İlk gebeliğim olacak inşallah çok heyecanlıyım cahiliyet yüklendi bi anda 🙈😂 doktora gitsem şu an bi şey anlaşılır mı acaba?