Dün urfadan Konya’ya seyahat etmiştim yolda 2 kez mola verdik ama baya zorlandım gelirken. Akşam yatmadan karnımda böyle kırmızı sivilce tarzında şeyler vardı alerji gibi. Bugün iyice arttı bacaklarıma da atmış biraz oralarda da var. Başına gelen var mı sizce nedir bu doktora gideyim mi ?