anayimbenanaaa Beyrukk benimki daha yüksekti 5. Haftamda ikiz diye şüphelenmiştim doktorum bi alakası olmadığını söyledi değerin yükseliğiyle zaten ikizde değilmiş
Ayce09 Beyrukk 3 4 gün geçikmeyle 800 değerle öğrendim sonra artış katına bakmadım ama ikiz hamileyim geriye dönüp hesapladığında kızımı erken öğrenmiştim aynı değere denk geliyodu artış katını takip etmelisin merak ediyosan
Birhayalimvr Beyrukk merhaba bende gebelikten şüpheleniyorum canim da böyle adet olcam gibi kasik ağrım var 2 gün geçti hiç olmazdı böyle fakat dün normal test yaptim cikmadi acaba erken mi yaptım cnm ya bi akıl ver sen nasıl ogrendin
Beyrukk Birhayalimvr canm ben erken gebelik testi yapmıştım 2 kere pozitif çıkmıştı. Günüm geceli 1 hafta oldu yeni dr a gittim. Sende erken gebelik testi alabilirsin
Aslan10 Birhayalimvr kaset test yaptıysan regli gecikmeden çıkmıyor çoğunlukla kan vermeni yada predictor öneririm
MerveGuler Beyrukk benim 10266ydı canım tek gebelik. Haftan arttıkça değerde artıyor sanırım onunla alakalı