Tubii00 Arkadaşlar merhaba bugün ultrasona girdim bebişimin büyümesinde çok şükür sıkıntı yok ama doktor kesenin üst tarafında hafif bir kanamam olduğunu söyledi gün içerisindede kahverengi lekeler geldi korktum açıkcası Duphaston hapı kullanmamı önerdi aranızda bu sorunu yaşayan var mı teşekkür ederim şimdiden
guzelanne01_ Tubii00 kızımda yaşadım şiddetli kanama geçirdim progestan ve iğne kullandım,oğlumda hamd olsun yaşamadım ama doktorum tedbir amaçlı dupnoston kullandırdı
NURGUL97 Tubii00 ben de kullanıyorum canım. 5+4 haftalık hamileyim, regl olacakmışım gibi kasık ağrım vardı, doktorum 10cu haftaya kadar duphaston kullanmamı önerdi. Hem ağrı açısından, hem de düşük riskini azaltma gibi etkisi olduğunu söyledi doktorum.
Aysedugme Tubii00 11. Haftada kahverengi kanama olunca duphaston kullandım 1 hafta sonra geçti şükür bi daha kullanmadım
Aliyee96 Bende 6+1 de kahverengi akıntı oldu Duphaston yazdı doktor, 5 gündür kullanıyorum, kanamam kırmızı biraz ama çok değil, ilaç çok azaltdı. Bir hafta geçti hala kırmızı akıntı var ama iyiyim, bir artış söz konusu değil.
Ecem335 Tubii00 merhaba benimde kese etrafında olduğunu söyledi bu haftalarda normalmiş sbaah akşam kullanıyorum