Ben philips kullaniyorum basligin ufak bi parcasi kırıldı garanti disi dediler 400 tl para odedim yaptirdim 1 hafta sonra tekrar bozuldu. Annemde bosch var onunda basliginin bi kısmı calismamaya basladi ve bataryasi azalmıştı garanti kapsamında ikisini evimize kadar gelip degistirmislerdi. Ama kesinlikle philips in cekimi daha iyi