Miran41 Bu bayram adalara denize gideceğiz ama ya ben denizdeyken suyum gelirse anlamazsam kızlar çok korkuyorum yardım edin bana
Bendenizanne Miran41 36 haftamdayım denize yakın yaşıyorum ve giriyorum da yanlış yönlendirmek istemem tabiki
ipek-karadag80 Miran41 Ben ilk gebeliğim de 3 aylıkken girmiştim ve yuzmustum de doktorum girebolirsin demişti doktoruna sor gir
[silindi] Miran41 akliniza kötü seyler getirmeyin hic bisey olmaz ben de girecegim doktorum da oneriyor birakin yasaklamayi yani gir diyor. Suyunuz gelirse de anlarsiniz emin olun.
Rwerdst Miran41 bayram dışı olsa evet ama bayramda denizler gerçekten pis oluyor. Bende 35+3üm. Eşim ağvalı. Bayramın birinci günü gitcez ama asla bayramda denize girmeyiz🙃 su gerçekten çok pis oluyor.
Fatmayagiz Benim doktorum yasakladı. Mikrop kapma olasılığı yüksek olduğu için bebeği tehlikeye atabilir dedi bu yüzden girmiyorum sadece sahilde ayaklarımı sokuyorum dizime kadar falan
Sere Yüzme aksine iyi gelir ya havuz olsa enfeksiyon kaptırır kesin ama deniz havuzdan bin kat daha temiz ilk hamileliğimde bol bol girmiştim bu sezon henüz giremedim mayom şu halime olmadığı için 😅