Yasanixxxx 4 haftalık falan hamileyim ama cok halsizim bayram temizligi yaoacak gücüm yok sürekli yatmak istiyorum
leila1 Yasanixxxx daha tutunma döneminde zaten bayram temizliği bu sene yapmayın cam silmek uzanmak bunlar tehlikeli şeyler. İmkanınız varsa birini tutun yada aileniz yapsın.
Gulseren_yagiz Benimde 7 haftalık ve cok halsizim sabahları da bulantim oluyor 3 yaşında birde oğlum var dinlenmek pek mümkün değil ama her boşlukta yatıyorum 😀