kubraaksoy Kızlar günde 2 kez şiddetli sırt ağrısi oluyor. Gece kasıklarım ağrıdı bebek de toplanıyordu sürekli aşağı tarafa doğru . Dışkımda yumuşama var. geçen gün vajinam da yanma gibi bı his oldu. Bunlar doğum belirtisi mi acaba
Muratefe_04 kubraaksoy bende senin gibiyim geceleri kasilmadan uyanıyorum acaba doğumu yaklaştı bunları düşünmekten kendimi ali koyamiyorum bebek kaç kilo bu arada
kubraaksoy Ozerirem yaa öyle mii mesela şu an biseyim yok sadece hafif adet sancısı gibi ağrı var çok hafif ama akşama ne olur bilemiyorum tabi. Sence acile gitmeli miyim
Ozerirem kubraaksoy senin yerinde olsam hastaneye gider nst ye baglanirim bende sanci çıkmıştı ve acilmam vardu
Sibelcin Haftama girmek uzereyim ikinci gebeligim ikisinde de aynı seyi yasıyorum. Kasık ağrısı bel agrisi yalanci sanci bunpar normal seyler bebek doguma hazirlik yapiyor. Hani başı asagi donmeye başlıyor. Gercek sanci duzenli oluyo yalanci sanci gibi dus aldiginizda uzanip dinlendiginizde gecmiyo uyutmuyo. Zaten sonrasimda hafif pembemsi yada kirmizi lekelenme oluyo sonra en son suyum geldiginde gittim doktora. Zaten suyum gelmeden hafif sancilarim varken gitmistim eve geri gonderdiler sancin sıklaşinca gel dediler. Ben suyum gelince gittim
Sibelcin kubraaksoy hayir sadece bebek doguma hazirlaniyor. Ama isterseniz doktorunuza görünün zaten nst isteyecektir iciniz rahatlar
Buz-krgz kubraaksoy yaşancı kasılmalar bence tabiki bir doktora sormanızda fayda var nst sonuçsuz bir şey denilmez ama bende de oldu 34 haftalıkken doğuma hazırlık evresiymiş kimi insan da böyle erken başlayabiliyormuş yalancı sancı dediler bana ama dediğim gibi siz bir doktora da danışın
kubraaksoy Muratefe_04 en son 1 hafta once gitmiştim şimdi tahmini 2400 2500 arasıdır bu gece tam 34 haftalık olacagim
kubraaksoy Ozerirem aynı belirtileri mi yaşadınız siz de? Gün içinde ara ara geliyo çok sıkmıyor beni bu belirtiler