Cuma günü tam 40 hafta oldum dr a gittim ama sancım yok suyu falan da iyi bebeğin. İlk doğumum olacak. Dr 41. Haftaya kadar beklemeyelim gerek yok pazartesi gel dogurtayım dedi Normal dogum olacak ama suni sancı verecek. Vajinal muayeneye yolladı bi de rahmin yumuşasın pazartesiye kadar diye. İlk kez alttan muayene oldum çatı muayenesi de olmamıştım. Sizce suni sancı kötü mü olur yoksa beklemeli miyim normal sancıdan çok mu farklı ağrısı