Mlkkkkkk Kızlar doktorum doğumuna karar ver sezeryan mi normal mı istiyorsun dedi normalden çok korkuyorum akıl verin lütfen
Smysmysmy1 Mlkkkkkk Ben içten içe hep sezaryen istiyordum doğum sancısından ve kesi dikiş vs korktuğum için ama 29 gün önce normal doğurdum. İyiki normal doğurmuşum diyorum şimdi de 🤷🏼♀️ Herkesin doğumu kendine özel tabiki herkes sıkıntılı ya da çok iyi doğumlar geçirmiş olabilir ama kendi adıma şunu öğrenmiş oldum. Sezaryen insanı değilmişim ben
elifsen En güzeli doktorunuzla konuşmak. Size artı eksilerini anlatır. Burada kimi normal yapıp travma yaşamış kimi sezeryan. Herkesin kendine göre yaşadığı zorluklar var
Basakhilal Kendi fikrim şu eğer herhangi bir sıkıntı olmazsa tabii ki normal. Her şeyin doğalı varken neden bile bile sezeryan olayım ki? Bebek doğal yolla gelebilecekken sezeryan tercih etmeyin bence. Tabi yine de siz bilirsiniz