bsraa16 24+3 haftalık hamileyim bugün motora binme mecburiyetinde kaldım eşim dikkatli kullandı ama motor ister istemez sarsıyor eve geldiğimde direk yattım uzadım ama bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum bunu yaşayan var mı aranızda bişeu olur mu
tubimom bsraa16 bende bindim hemde daha büyüktü seninkinden bir süre öyle oldu sonra düzeldi uyuyor olabilir sarsintidan
bebitomom bsraa16 gün içinde harekete ettiğimiz zaman bile suyun içinde salandıkları için uyuyorlar motorda salantıdan uyuyor olabilir sol tarafına uzan sessiz bir odada harekete eder mutlaka
Aysee1123 bsraa16 Ben eşimle hergün motor üstündeyim 23 haftalık oldum endişe edilecek bir durum yok ne olucak 😊 Ayrıyetten ben gün içinde elektrikli bisiklette kullanıyorum en başından beri. Bisiklet motor ne ararsan var yani kasmadım ben en başından beri rahatım 🧿😂 Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz
bsraa16 tubimom arkada yan oturdum dikkat etmeye çalıştım bende ama insan ister istemez tedirgin oluyor 🥹 insallah benimki de hemen düzelir hareketleri
Kiymetyildiz Hoşuna gitmiştir de uyuyordur 😂 Bia hareket edince yürüyünce falan suyu sallanıyor ya o zamanlar uyuyorlar. Ben de bindim bacaklarımı açtım oturdum hatta 26 27 lerde falandı sanırım
sacmalamakizim bsraa16 İlk haftalarimda, binmistim hatta dağ bağıra çıktık yürüyerek, bir şey olmadı. 😊