Adenbebek Sol kasıgımda dünden beri gecmeyen zonklama ve igne batması şeklinde agrı var 6+6 yım ıdrar yaparkende canım yanıyor böyle olan varmı acaba şimdi dr a gıdıyorum bakalım hayırlısı:(
Aysnr08 Adenbebek idrarda yanma varsa enfeksiyon olabilir agrilarin gebelikte olabilecek ağrılar bebek yerlesiyo bizide bilgilendirin gecmis olsun😊
Eda01 Ben 7 haftaliğim bende de var sol kasık ağrısı birden iğne batiyor olduğum yerde kitleniyorum bi kaç saniyelik normal bişeymiş bebiş yerleşiyormuş ondan korkma 😊👼🤗
Adenbebek Şimdi geldim dr dan herhamgi bir tehlike görmedi ama kasılma ve agrı için igne verdi dinlen desi herangi bir kanama alanı yok