Derya2828 Merhaba kızlar bugun aşılamanın 11.günü kasıklarda yoğun bi ağrı başladı yaşayan var mı bu durumu normalde adet ağrısı vs çekmem başlamadan hiç bi şeye yormuyorum 14. gün gelince test yaptım ama yaşayan var mı merak ediyorum
tatlibebegim_ Derya2828 bende aşılama oldum 10.gün bugün çatlatma iğnesininde 12.günü sabah test yaptım negatif çıktı daha düne kadar pozitifdi pazartesi günü kan vercem 12. Güm olmuş oluyor pozitife döner mi acaba
Derya2828 tatlibebegim_ yok doktorum 14.gün dolmadan test yapma dedi hatta ben 15.günde yapmak istiyorum ama bayramın 1.günü acili meşgul etmek istemiyorum