Merhabalar kızlar 24+0 Dayım dün gece yarısı lekem geldi kırmızı şekilde sabah doktora gittik progestan ilaç ve iğne verdi haftada 1 uygulanacak şekilde , doktor ultrasonda birşey görmedi bebekde normal dedi ama hala damla damla lekem. İstirahat verdi aynı zamanda çok korkuyorum bu leke ne zaman biter acaba sizlerde böyle bir durum yaşayan oldu mu