Hande_ismail 1 hafta sonra doğumum olucak kızlar çok heyecanlıyım rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏 benimle aynı olanlar var mı şuan 36+5 haftalığız 🙏🥺
Beybiacar Hande_ismail bizde aynıyız ve pazartesi randevum var tam 37 haftalık olacağız doktor bebeğin boynunda kordon var ve suyu az gelebilir dedi
Havvaemre Hande_ismail 37.5 haftalığım benimde bayramın 4. Günü doğumum var nasipse. Hem korkuyorum hem heyecanlıyım. Hayırlısıyla doğsunlar inşaAllah
Bhryeatss Hande_ismail 36 haftayız şuan temmuzun 10 14 arası artık ne zaman olursa sezeryan olacak makat geliş oldugu için kızım dönerse tabiki normal doğum🥰