Cansu901 Arkadaşlar sızlama ve yanma var 4 gün oldu ne zaman geçer bu ağrı ve bir de kaçıncı günde sarılmalı göbek
Tugbacolak Cansu901 dogumdan ıtıbaren ınce bır tülbentle cok sıkmadan sarabılırsın. Acısıda bır sıkıntı yada allah korusun enfeksyon durumh yok ıste dogumdan sonra 10 gune nerdeyse tamamen gecmıs oluyor
Tugbacolak Cansu901 korse taktıgınızda ıcıne aldıgı bölgeyi sarabılırsınız ama cok sıkmayın canınızı acıtmasın
Tugbacolak Cansu901 amelıyatınızdan 15 gun sonra kullanabılıyorsunuz tabı kısıye gore degısebılır hala agrınız var ıse 20 gune uzatabılırsınız