Nur001 Kızlar sezeryan sonrası için kayısı kompostosu dedi herkes ben erkenden hazırlayıp kavanozlamayı düşünüyorum taze kayısı aldım nasıl yapıyorsunuz yazar mısınız
pandoraninkutusu Nur001 taze kayısı derken meyve halini mi? Ben kurutulmus kayısı kullanıyorum hoşaf için 🙏 hem daha lezzetli daha kullanışlı oluyor tazede hiç yapmadm bilmiyorum
Tugbacolak Nur001 tazeden değil canım kurudan oluyor hemde tam kuru varya buruşmus gıbı ondan daha guzel oluyor oncesınden hazıelayıp kavanozlama durumunu hıc yapmadım o konuda yorumda bulunamıcam
Melodimm Nur001 Ben taze kayısınin cekirdegini cikarip üstüne su dokuyorum.1 bardak şeker tozu dokuyorum birde.
tambirmom Nur001 şekeri ve suyu kaynat kaynadiktan sonra içine çekirdeklerinden ayırdığın kayısıları at 5 10 dk kayisilar yumusayana kadar kaynat istersen içine karanfil veya tarçın da atabilirsin
Nur001 pandoraninkutusu evet meyve halini aldım yorumlarda görmüştüm ama kavonozlama kısmını bilmiyorum
Busrata33 Nur001 Siz meyve suyu olarak mı tarif istiyorsunuz,hoşaf olarak mı.Bende kavanozdayım yapacağım meyve suyu içemedigim için normal hayatımda en azından 2-3kavanoz yapacağım.Annem tarif verdi o şekilde istersen verebilirim
Nur001 Busrata33 çok iyi olur verebilirseniz☺️ bana farketmez aslında çünkü kayısı sevmiyorum sadece sezeryan için yapıcam mecburum birini içmeye
Busrata33 Kirmizibalik1 Meyve suyu olarak olan bir miktar kayısıyı çekirdeklerini alarak iyice kaynatıp blenderla çekiyoruz daha sonra tekrar koşul ateşte kaynatıyoruz şeker atıyoruz çok fazla koyu olursa su ekliyoruz az eklemek yeterli sıcak sıcak kavanoza koyup yeni kapakla kapatıyoruz.Daha sonra Bardak yada sürahide nasıl isterseniz koyuluguna bakıp meyve suyu haline getirin.1hafta 10güne kadar dayanıyor.Kompostoyu da internetten tam tarif alabilirsiniz
Kirmizibalik1 Busrata33 ayyy yapiim ben bunu basitmis , soguk soguk ne icerim var ya :) canim benimmm tesekkur ederimm
Busrata33 Kirmizibalik1 tavsiye ederim miss gibi oluyor çok basit gerçekten.Ben asla meyve suyu içmem kendim evde yapmazsam.Doğum yaptığımda içmek zorunda kaldım bir daha da tövbe dedim şimdi 2.doğuma kendim yapacağım bu şekilde ☺️☺️
Kirmizibalik1 Busrata33 peki bunu yapsak da olue ku hosaf yerine gaz icin wc ye cikmak icin filan.. eger oluyorsa ben hemen sabah yapicam koycam :)
Busrata33 Kirmizibalik1 olur olur canım şifa olsun ☺️en son kaynattıgında aşırı kaynatma şekerini dök 2-3dakika kaynat yeterli tadina bak yoğun oluyor daha sonra suyla açacaksın unutma ☺️
Kirmizibalik1 Busrata33 tamamdiirrr birde suyla acacagim bir kivam olacak su eklerken ona gore ekliyim ocakta ozaman. Canim benim cok tesekkur ederimm 🌺🤤🥰