Herkese merhaba arkadaşlar ben Eda..
Hamilelik planlıyorum ve eğer bir sağlık sorunu vs olmazsa haziran ayının ilk haftasında doğum yapabilmem için ne zaman hamile kalmalıyım benim için çok önemli haziran ayına girerken doğum yapmak istiyorum ama bunun için ne zaman hamile kalmam lazım nasıl hesaplama yapmalıyım ağustos ayının başlarında mı hamile kalmam gerek kabaca ayları hesaplarsam ağustosta hamile kalsam eylülde bir aylık olmuş oluyor haziran olmadan doğum yapmak istiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim :)