Genel anestezi tercih ettim ilk uyanıs acılı oluyor evet ama spinal o masaya yatınca psikolojik olarak istemedim bacaklarım bile titredi sanırım endişe ettim o masaya yatınca uyuyun beni dedim uyandığımda bir acı ile uyandım ama odama gidince bebeğimi gördüm ikinci gün çok daha iyi hissettim ve eve geldiğim günden beri hiç yatmadım hasta moduna girmedim yürüdüm işimi gördüm yavaş yavaş yatıp kendimi başka moda sokmak istemedim bugün dördüncü günüm rabbim hepinize bebeğinizi sağlık sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin bol.bol uyuyun geceleri uyku artık yokk😁 inşallah herkesin gönlünce sağlıklı doğum hikayesi olur ve bu yolculuğu güzel mutlu şekilde tamamlar hoscakalin güzel anneler 😍♥️