kızlar 20. haftada kahverengi lekelenme ile doktora gittim. muayene etti doktor bir sıkıntı görmedi kanama alanı falan yok progestan başladı. sonrasında detaylı ultrasonda da her şey normal göründü. ama kanamalarım ara ara devam ediyor. doktoru aradım ilacını kullanmaya devam et artarsa gel, ara ara devam ederse bayramdan sonra gel dedi. sürekli uzanıyorum ara ara mecburen kalkıyorum ama az biraz ayakta dursam tekrar başlıyor kanama. şuanda devam ediyor. bayramda ailemin yanına süpriz yapmaya 4buçuk saatlik uzaklığa gidecektim doktorum izin vermişti ama bu şekilde gitmemem daha doğru olur sanırım. valiz falan taşıyınca daha çok artabilir. eşim de görevi gereği yanımda yok son 3 aydır yalnız hamilelik geçiriyorum psikolojik olarak çok yoruldum. doktor sorun görmediği için kanama olur olmaz hastaneye koşmuyorum yanlış mı yapıyorum? o kadar yorucu bir süreç ki ailemin yanına gideceğim için biraz mutluydum şimdi o ihtimal de yok olunca iyice bunaldım. benim gibi 20 haftadan sonra kahverengi lekelenme yaşayan oldu mu?