Bulbulyuvasi 39+5 oldum an itibariyle hala ne gelen var ne giden😅😅Arada sadece yalanci sancilar alt bolgemde batma,bide nişanım geldi 3 gundur artik.Amma Duzenli sancim ve ya suyum gelmedi🥲
Hurma,merdiven in cık,Tarcin çubuğu suyu, Yürüyüş,Squat her sey yapiyorumm gelmek istemiyor.Artik suni sanci onerdi doktorum 40 tamamlansin diye bekliyoruz🥺 Sağ salim kuvasalim inşallah 🙏🙏