ogretmenHnmm kurban olurum ya ,üzme kendini desemde aklın hep onda elin ayağın tutmuyo biliyorum ne yaşadığını öyle iyi anlıyorum ki, ama pozitifi çek , sürekli kavusucaginiz o anı hayal et . Kendini sürekli oyala evde. 25 günlük oldu kızım çok şükür yarın kavusuyoruz . Aynı süreçten geçtik hiç korkma onlar çok gucluler. Geçen hafta pazartesi ilk emzirmeye çağırdılar emzirdikten sonra yine nefesinde sorun oldu fanusls desteklediler bu pazartesi tekrar çağırdılar bu defa emdikten sonra hiç sorun yaşamadı salı da gittim yine iyiydi yarın anne bebek uyum odasında kalicaz. Rabbim inşallah sizi de bir an önce yavrunuza kavuşturur m dediğim gibi sürekli iyi enerji çek evine kendine . Ben ne zaman kötüyü çeksem kötü haver aldım kızımdan asla kötü düşünme , iyi olucak hiç korkma güzel anne 🤍🙏🤍🥲