MMad yarın 23 haftalık olucam ben çok hisedemiyorum gece biraz hareketli oluyor gün içinde çok Cok az hissedebiliyorum doktor hareketleri normal dedi ama içim rahat değil benimde öyle olsa yeterli iyi olduğunu bilsem ya herşey normal ama benimle aynı kiloda olan arkadaşlar beni hisetmis benden önce ben daha hisedemedim karin bölgem yağlı olduğu için mi acaba diyorum ama benle aynı olan da hisediyor kafama takılıyor ya