1 Yıldır deniyoruz olmuyor. Doktora gittim 2 ay önce hormonlarima ve yumurtaliklarima bakti. Prolaktin biraz yüksek çıktı ilaçla düşürdük.
Diger değerlerim güzel çıktı.Ama olmuyor doktor da önereceğim bir şey yok dedi. Bu ay baska doktora gitmek istiyorum ama ne diyeceğimi nerden başlayacağımı bilmiyorum.
Ayni seylere en bastan bidaha bakilacak. 6 ay önce sadece bir kez kimyasal geçirdim. Artik çok yoruldum hayatimi askiya aldim bu olay yüzünden. Her ay ayni umut her ay kendimi korumaya alıyorum islerimi aksatiyorum ya varsa diye.