Melikekabil41 Kızlar sancım var yatış yapıldı açılmam yok çatım çok güzel lekem de geldi sizce doğum olur mu
Minis122 Melikekabil41 gunun var die bekletir gini bende sali gununden beri yatisdayim 33+4 haftaligim agrim var onca ilaca rqgmen hala kasilmalarim var.
Beyza5534 Melikekabil41 bende 37 haftamdayım anlık sancı oluyo gibi ama ilk gebelık olduğu için anlıyamıyorum sızın sancınız nasıldı çokmu şiddetli geldi de gittiniz
Melikekabil41 Beyza5534 yok benim belim ağrıyordu ve karnım sert büyük tuvaletin varmış gibi oluyor bide kasılma oldu çok benim de ilk gebeliğim
Beyza5534 Melikekabil41 Rabbim yardımcınz olsn inşallah bırazda beklerler doğum için. Hangi şehirdesiniZ