Gamzeiccev Doktorum bu hafta doğum olabilir çok dikkat et dedi bu haftalarda doğum yapan varmı bebeğinize bi sıkıntı oldumu
Aleynaozkayaa Gamzeiccev 35. Haftada sancılarım çıktı azar azar 37+3 de dogum yaptım canım artık bi sıkıntı olmaz merak etme bebeğin de 2.500 kilonun üstündeyse bişeycik olmaz hayırlı dogumlarr
Nur_ Bende 35+6da hastaneye gittim doğum sancısı değilmiş ama 2cm acıklık var doktor 2 haftaya kadar doğabileceğini söyledi.
Gamzeiccev Nur_ açıklığı çatı muayenesinde anladı o haftada çatı muayenesi yapılıyormuş benim doktor yapmadı
Nur_ Gamzeiccev evet çatı muayenesinde anladı normal şartlarda bizim doktorda bu kadar erken yapmoyor ben sancılı olunca baktılar