Kızlar biz 34. Haftadayız, son 3-4 gündür bebeği çok aşağıda hissediyorum, normalde bebeğim zaten çok yukarda değildi ama son günlerde iyice aşağıda hissediyorum kasıklarımın olduğu yer şiş şiş, yanlarım boşaldı, yürürken canım acıyor ve normalde çok hareketli olmasına rağmen bebek hareketlerinde de azalma var. Ayrıca günde 2.5-3 litre su içmeme rağmen tuvalete de çıkamıyorum sanırım vücudum ödem toplamaya başlıyor çok şiştim ve bunların hepsi son 3-4 günde olmaya başladı, aynı semptomları yaşayan var mı ? Doktora pazartesi gideceğim. Korkmaya başladım…