Ybvvv Bende de oldu bende 8 haftalık sanıyordum 5 + 5 günlükmüş. Doktor 1 ay yasakladı. 2. Ayımda hamile kaldım. Yediğine içtiğine dikkat et. Dışardan her şeyi yememeye çalış, çünkü içinde neler var bileniyoruz. Takviye olsun diye de folik asit, iyot damlası, d ve k vitaminleri kullandım. 1 kez olmuş yine olur merak etme. Bende aynı şeyleri yaşadım. Şimdi 12. Haftadayız. Rabbim gönlüne göre versin.