lilasmom_ Hanımlar, doktor gebelik boyunca kan sulandırıcı iğne olacağımı söyledi, sebebi nedir? Neden doğuma kadar kullanılır bu iğneler, tüp bebekle ilgisi var mı
Yazmelegi_ lilasmom_ benim kullanma amacım kan pıhtılaşması olmasın bir de bebege kan akışı daha iyi gitsin diye
duygu26 lilasmom_ kan pıhtılaşması olmasın ki daha sağlıklı gelişimleri olsun bebislerin bende başladım dokuz ay boyunca kullanicam
Kediannesi1 Evet tüp bebekle hamile kalanların, düşük riski olanların, kanama alanı olanların, pıhtılaşma olanların kullanması gerekiyor
Yazmelegi_ duygu26 aynen bana da öyle denildi ben bacaktan yaptım göbekten hiç yapmadım hangisi rahat olursa öyle yapın
12457 35 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2222 bir hafta geriden geldiği için banada kan sulandırıcı iğne verdi sebebi bebek biraz daha hızlı kilo alsın daha fazla gerileme olmasın diye dedi doktor