esros_nur 37 haftalığım dr a bayramdan sonra gidicez bebeğin hareketlerini kasikta hissediyorum ve ara bir kasılma oluyor ve çabuk yoruluyom blve 2 3 gündür bel ağrısı arttı doğum belirtisi midir